لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
ما باید امتیازات بیشتری به دست اوریم

ما باید امتیازات بیشتری به دست اوریم

ماسیمیلیانو الگری پس از برتری در برابر مالمو در نشست خبری خود گفت: ما می دانستیم مالمو قرار است یک بازی فیزیکی انجام دهد از این رو ما با تمرکز به تاکتیک هایی که قبلا کار کرده بودیم توپ را با سرعت زیادی به حرکت در می اوردیم.

در نیمه دوم ما عملکرد بهتری نسبت به نیمه اول داشتیم و توانستیم که برتری دو بر صفر را بدست اوریم در حالی که نتیجه می توانست از این بهتر باشد.

نظر شما درباره نتیجه ان بازی گروه؟

ما می دانستیم هیچ کدام از تیم های حاضر در لیگ قهرمانان برای حذف شدن در مرحله گروهی به این رقابت ها نیامدند و المپیاکوس این را نشان داد این بدان معنیست که ما باید امتیازات بیشتری به دست اوریم تا به مرحله بعد صعود کنیم.

قبل از بازی از کارلوس خواستم بیشتر در میان خط هافبک و حمله حرکت کند با این کار یورنته خط دفاعی حریف را جمع کرد و فضای بیشتری برای لیختشتاینر بوجود اید.

ما نیاز داریم بیشتر روی کنترل توپ کار کنیم تا مهارت های خود را در این زمینه بالاتر ببریم به خاطر اینکه در لیگ قهرمانان نمیشود روی تاکتیک ضد حمله ریسک کرد.

بازیکنان در این دوره از فصل در بهترین فرم خود قرار دارند ولی ما بازی های زیادی در طول فصل داریم باید این انرژی را حفظ کنیم تا خستگی بازیکنان به تیم ما ضربه نزند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
مجتبی پور هاشمی
مجتبی پور هاشمی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: